مقالات مقالات .

مقالات

توصيه هايي براي آرام كردن بدن و ذهن در سريعترين زمان ممكن

رسيدن به آرامش واقعي يكي از خواسته هاي هميشگي بشر بوده است و دراين راستا انسان تلاشهاي بسياري را انجام داده است.در حاليكه با كمترين تلاش و تنها با كمي تغيير در سبك زندگي مي توان به آرامش رسيد.وقتي ما با استرس در زندگي مواجه هستيم، تنش هاي فيزيكي و رواني را تحمل مي كنيم و اين تنش ها مي توانند رو يكديگر تاثير بگذارند. استرس به صورت فيزيكي مي تواند تنش رواني و عاطفي شما را افزايش دهد و برعكس.

در مقابل، آرام كردن بدن به طور فيزيكي مي تواند به تسكين استرس رواني كمك كند و آرامش ذهن مي تواند باعث آرامش شما به طور فيزيكي شود و تنش را از بدنتان دور مي كند.يادگيري تكنيك هاي اصلي كه هر دو نوع آرامش را ممكن مي سازند، يك مسير بسيار موثر براي تسكين استرس است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۸:۰۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترين دكترهيپنوتيزم درتهران

مفهوم هيپنوتيزم چيست؟
زماني نام هيپنوتيزم مياد همه ياد يك ساعت زنجيردار كه حركات رفت و برگشتي دارد مي افتند, مايل هستيد درباره هيپنوتيزم بدانيد تا انتهاي مقاله باما باشيد.
هيپنوتيزم به معني كلمه خواب گرفته شده, ازواژه يوناني گرفته شده است.نوعي روان درماني است كه توسط متخصص با روش هاي ريلكسيشن , توجه و تمركز فرد را بالا مي برد به ميزان آگاهي جديد مي رسيد.
در اين حالت شخص بطور آشكار و بدون ترس ,خاطرات دردناك و آسيب رسان كه سركوب شده در ضمير ناخودآگاهش را بررسي مي كنند وبه درمان مي پردازند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۹:۵۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

هيپنوتيزم چيست؟

هيپنوتيزم چيست؟ آشنايي با هيپنوتيزم و هيپنوتيزم درماني
هيپنوتيزم (خوابگري) و هيپنوتيزم درماني، سال‌هاي سال است كه براي مردم چيزي شگفت‌آور است. برخي از مردم بر اين باورند كه هيپنوتيزم مانند جادو و طلسم است و هيپنوتيزور يا هيپنوتيزم كننده انرژي‌ ماوراي طبيعي دارد. همين باورهاي نادرست درباره‌ي هيپنوتيزم باعث شده است كه كلاهبرداران مردم ناآگاه را فريب دهند. در اين نوشته به شما خواهم گفت كه هيپنوتيزم چيست و با كاربرد هيپنوتيزم آشنا مي شويم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۰:۳۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)